Iets langer aftellen.

Hoi allemaal,
Na heel veel overleg -lees heen en weer vliegende stressmailtjes- hebben we besloten om de lancering van Robin Magazine een week uit te stellen.
Wat?
Ah.. néé hé… nóg langer wachten?
Ja, wij vinden het ook niet fijn natuurlijk, maar het lijkt ons het beste. De levering van de magazines is te vertraagd om de gok te nemen dat ze er eind van de week zijn. Dat denken we wel, maar de drukker vertelde me vrolijk dat het uiterlijk volgende week dinsdag zou kunnen worden. (Maar waarschijnlijk wel eerder!) Oef. Maar ja… Balen natuurlijk.
Dan maar een week uitstellen en gewoon TWEE weken feest hier op de site 🙂
         
Om jullie een beetje tegemoet te komen kunnen jullie hier een aftelkalender downloaden 🙂 Daarnaast kun je ook nog een andere A4 poster downloaden, om zo op te hangen of in te kleuren. Klik op de afbeeldingen om het te downloaden.
Aan het eind van de dag -zeg rond een uur of 8 vanavond- loot ik uit een van de reacties hieronder iemand die een customized A4 poster in dezelfde stijl kan winnen. Laat een reactie achter als je daar aan mee wilt doen.
13 oktober  wordt dus dé dag van de lancering van Robin magazine. Alle deelnemers, adverteerders, sponsors en medewerkers krijgen deze week een uitnodiging (je mag een introducé mee nemen). Er is plek voor 120 gasten op een supergezellig locatie in  Ermelo, aanvang: 19:00. (Dan kun je hem vast vrijhouden!) Natuurlijk nodigen we ook de pers uit.
Het aantal plekken dat we over hebben gaan we verloten onder jullie; bloggers, lezers, trouwe fans.
Eind van deze week gaan we dat regelen.
En zodra de magazines binnen zijn en goedgekeurd kun je online reserveren: die link maken we dan natuurlijk onmiddellijk bekend!
Update: De winnaar van de poster is…. Lucie!
19 thoughts on “Iets langer aftellen.

  1. Geduld is een schone zaak…..zeggen ze, maar wat lijkt me dat moeilijk voor jullie na maanden van voorbereiding wil je toch gewoon het eindresultaat vasthouden! Ik hoop dat het toch nog vlotter dan voorspeld gaat en dan ga ik het magazine zeker bestellen. Het ziet er zo leuk uit! Groetjes, Floortje

  2. He, jammer dat we nog even geduld moeten hebben …Helaas kan ik de 13e niet, maar Het Robin Magazine lijkt me een leuk kadootje voor m'n verjaardag 2 dagen later! Kom maar op met die intekenlijst!

  3. Groot gelijk, een weekje later is toch ook prima! Overhaasten als het niet goed voelt, nooit doen! En nu hebben wij een gezellige aftelposter om te downloaden, ook een superleuk extraatje :)Succes met de laatste loodjes…enne vergeet niet te genieten, jullie gaan tenslotte een geweldig tijdschrift uitbrengen, dat is toch geweldig!

  4. Spannend..maar natuurlijk heb ik nog wel even geduld! én die poster..daar wil ik dolgraag een kansje op wagen..die aftelposter is al geweldig..ligt hier al op de tafel te pronken!

  5. Hoi, ik ontdek jullie net, wat leuk, een nieuw tijschrift. Ik tel graag mee af en die uitstel is geen afstel hé, er wordt alleen maar nog meer verlangend naar uitgekeken! Succes! Heel tof die aftelkalender, origineel, dat vind ik altijd leuk 🙂

  6. Oh wat een gedoe zeg, dat wachten, en dan weer zo'n bericht.. zou dat nou bij alle tijdschriften zo gaan..? Echt krijg steeds meer respect voor tijdschriftenmakers, als ik dit allemaal lees.En ik ben toch zo benieuwd he, zo spannend.. (het wordt alleen maar spannender eigenlijk ;)O en leuk leuk die poster trouwens!!

Geef een reactie

