Gastblog

Als jullie nu tóch aan de slag gaan met traveling sheets, 
kunnen jullie misschien deze techniek gebruiken :

Gastblog van deelneemster Melanie

Een paar dagen geleden kreeg ik  de vraag, of mij het leuk zou lijken een gast blog te verzorgen  over de kleurtechniek die ik gebruikt heb voor mijn ROBIN  MAGAZINE  wedstrijd recept.  Omdat ik niet echt iemand van veel woorden ben, heb ik een foto-tutorial gemaakt.
 
 

Wat is een waterbrush?

Een waterbrush is een kwastje dat je kunt vullen met water. Door er zachtjes in te knijpen wordt de kwast nat. Geen geklieder meer met potjes water. Als je naar een andere kleur gaat, veeg je even over een kladblaadje of stukje keukenpapier. Ook erg handig voor onderweg.
De waterbrush is te koop bij pipoos en bij verschillende webwinkels. 



 

 
 
Zo zie je maar, je hoeft geen dure aquamarkers of tombow stiften te kopen om leuk te kunnen kleuren. De gewone, betaalbare stabilo werkt ook heel goed.
 
Zie je die waterbrush op de foto? Die ga ik verloten onder degene die volger zijn van mijn  blog en op mijn blog een reactie achter laat. Het is tenslotte feest. En als er feest is zijn er kadootjes. De give away zal tot en met 12 oktober middernacht lopen. Op zaterdag 13 oktober zal ik  de winnaar bekend maken.
                                                   
      Liefs, Melanie
3 thoughts on “Gastblog

Geef een reactie

