Supergave giveaway! Gesloten

Terwijl we de dagen tellen tot de lancering -jullie ook?- gaan we hier gewoon door met weggeven!
We geven dit geweldige pakket weg… ja.. mét dat superleuke bordje dat Marjolein scoorde bij Tiger.
  Dit ter ere van het feit dat we vanaf vandaag ook op facebook te vinden zijn (nog ietwat onhandig).

.

 Fijne retro kaartjes en een meter appeltjeslint.
en had ik dat bijzonder leuke bordje al genoemd ? 🙂
 Maar ook allerlei DIY spulletjes zoals labels, indexstickers, schetsboekjes van Tiger,
bakerstwine, lomo stickers.
Een mini schetsboekje van Nikki McClure
Hoe doe je mee?
  • Plaats  hier onder een reactie
  • Plaats de banner op je eigen blog/ website ( extra stem)
  • Like ons op facebook- We zijn nét open op facebook !- ( extra stem)
  • Twitter het rond met vermelding van  #robinmagazine ( extra stem)
De giveawayactie eindigt op 13 oktober!
Deze banner kun je gebruiken om te plaatsen op je eigen blog, site, facebook of wat dan ook.
Succes allemaal!
98 thoughts on “Supergave giveaway! Gesloten

  1. Tuurlijk doe ik mee.Heb het logo geplaatst, like het op facebook, magazine is besteld (meteen als give away voor m'n zus, een vriendin en een collega ;).Tiger lijkt me een leuk winkeltje om snel te gaan kijken.Dus helemaal happy <:)

  2. Wow wat een reacties:-) Toch waag ik ook nog graag een (mini)kansje. Ik ben ietwat aan de late kant, maar ik ga de link toch nog even op mijn blog zetten…facebook en twitter heb ik niet. Succes met de lancering van het tijdschrift, ik heb er alvast één besteld…ben reuze benieuwd! Grtzz..Maddy

  3. OOOH nog net net op tijd :-)Ik doe heel graag mee en like natuurlijk jullie facebookpagina, ik word volger en zal nog snel een linkje plaatsen op mijn blog, twitter heb ik helaas niet…SPANNEND!!!!Lieve groetjes madame Volt

  4. Wat ziet deze blog er super uit en ik kan niet wachten op jullie tijdschrift! Ben erg benieuwd! Ik weet niet of ik te laat ben voor de give-away, dus ik probeer het toch nog 😉 Ik ben nu volger, heb de banner op mijn blog staan en heb jullie geliked op facebook! Veel plezier vandaag!Groetjes, Leonie

  5. Oei, dat wordt een waterkansje. Ik heb geen facebook, geen eigen blog en heb van mijn leven nog niet getwitterd en zou begot niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Maar kom, wie niet waagt, niet wint, denk ik dan maar…Succes met het magazine!

Geef een reactie

