Bericht vanuit de postkamer.

Terwijl wij hartstikke druk zijn met het verzendklaar maken van al jullie bestellingen gieren de zenuwen voor het feest morgen ook nog door ons lijf. (Komt er wel iemand, vinden ze het wel leuk en natuurlijk WAT moeten we aan?!)
Wil je nog kans maken op en leuk moleskine boekje met een illustratie van Kris, of wil je gewoon als een van de eersten in het bezit zijn van ons magazine? Reserveer hem dan nu nog! (hierboven bij de tab shop vind je de reserveringslink)
Ondertussen gaan wij vrolijk verder met inpakken, stempelen en dichtplakken!
4 thoughts on “Bericht vanuit de postkamer.

  1. het gaat hartstikke leuk worden weet ik zeker ☺…….spannend voor jullie , maar ook ik vind het spannend, je zult er tenslotte maar bij mogen zijn. ik vind het geweldig……vraag me af of ik nog wel kan slapen ha ha…………….owwww die gave stempel van MiM♥lieve groet jenneke

Geef een reactie

