Foto’s lancering Robin Magazine (2)

7 thoughts on “Foto’s lancering Robin Magazine (2)

  1. Dames, ik kreeg vandaag het magazine in de bus: WAAAW!!!! Applaus!! Ik vind het zooooo mooi! Had niet gedacht dat het er zo professioneel uit zou zien en de bijdragen zijn stuk voor stuk heel creatief en leuk om naar te kijken (zelfs voor iemand die niet kan koken). Erg leuk!! Op naar het volgende nummer zou ik zeggen…PS Grappig dat jullie bij Flyeralarm drukken, daar werk ik ook heel veel mee samen vanuit mijn werk (wij drukken ook veel folders en magazines etc.)Nou, ik ga weer op de bank met mijn gezellig blad hoor!Liefs Carolien

  2. Wat ben ik blij met mijn nieuwe magazine!!!Allemaal heel erg bedankt hiervoor!!Hij is erg prachtig en IK kook echt niet voor mijn hobby, maar alleen omdat het moet, maar met deze recepten krijg ik gewoon de kriebels om wat lekkers klaar te maken! Je word echt helemaal VROLIJK van dit blad!!!En jullie natuurlijk super-bedankt dat jullie mij gevraagd hebben!xxx Paddy

Geef een reactie

