Kerstboompje….

Superleuk: ik mag een keertje gastblogster zijn op

deze geweldige blog !

Omdat het bijna (nou ja, na de Sint dan) kerst is, een tutorial

voor het maken van deze kerstboompjes…

Je maakt ze zo:

Per boompje heb je ongeveer 7 tijdschriftpagina’s nodig

Snij de pagina’s in repen van 8 cm breed en vouw deze 5 x dubbel

Rol deze opgevouwen repen op en maak rolletjes van verschillende diktes.

De uiteinden zet je vast met een stukje tape.

Lijm de rolletjes op elkaar met (hout-)lijm.

In het bovenste rolletje heb ik bij het oprollen een dubbelgevouwen

touwtje meegerold, waar ik later een kraaltje aan heb geregen.

Oh ja, ik heb ze afgelakt met Modpodge.

Heb je nu zelf geen tijd en/of zin om zo’n boompje te maken

dan kun je altijd nog meedoen met mijn GiveAway 🙂

Geef een reactie

