Robin Magazine #3

De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Als alles is verzameld, geschreven, vormgeven, gecontroleerd, aangepast en uitgeprint, kunnen we de bestanden ‘upload’ klaar gaan maken. Op zich niet het moeilijkste werk, maar wel een werkje waar je veel geduld voor moet hebben. En je dierbare laptop vooral géén kuren moet gaan vertonen. je  bent zo weer een dag verder en terwijl het bestand bijna bij de drukker is, klik ik op de tab ‘Robin magazine’ op mijn scherm om alvast dit bericht te maken. Dat had ik niet moeten doen…

Arch. Grrrrr. Zucht.

Fout! Daarmee heb ik ook meteen het downloadscherm weggeklikt en kan het hele downloaden weer van voor af aan beginnen. Toch al gauw anderhalf uur wachten. Adem in, adem uit. Het is dat ik net gegeten heb en de zon schijnt, maar anders…

Enfin, dat wilde ik eigenlijk niet vertellen natuurlijk, maar wilde jullie trots een sneak van nummer 3 onthullen! Dat gaan we dan maar gewoon doen, het bestand komt heus vanavond nog bij de drukker:)

Cover nr 3  244 pix rgb

Hier alvast een glimp van de cover, later deze week laten we nog wat meer zien. We verwachten het blad rond 18 juni in huis te hebben! Nog precies op tijd om mee te nemen op vakantie. Reserveren is niet nodig, er zijn er genoeg, maar mag wel. Retailers en belangstellende voor wederverkoop kunnen via www.bykriswholesale.nl hun bestelling al wel vast doen.

Wil je een exemplaar winnen? Ga dan naar onze facebook pagina, like onze cover en maak kans op een van de twee gratis exemplaren

Geef een reactie

